Contact

Veelgestelde vragen

Kijk goed wat voor product je hebt besteld. Ik heb een tweedekans product besteld Dan kan het zijn dat het iets langer duurt. Dit heeft te maken met een herhaal inspectie van het product. Soms ontstaat er twijfel in het magazijn bij het inpakken en wordt het product nog eens onder de loep genomen om zeker te zijn dat het product overeenkomt met de productbeschrijving. Hiermee voorkomen we onaangename verrassingen bij het uitpakken! Ik heb een nieuw product besteld Kijk dan goed in je mailbox voor de track & trace code van de vervoerder. Wij sturen altijd een email als deze is ingepakt met deze code. Geen track & trace code gevonden? Neem in dat geval contact met ons op via het formulier op deze pagina, wij helpen je binnen 24 uur.  
Een tweedekans is een product dat een tweede leven krijgt. Vaak sturen mensen wat terug of zijn er gebrekkigheden aan een product waardoor deze niet meer verkocht kunnen worden als nieuw. Wij vinden het enorm zonde om deze artikelen weg te gooien dus bieden we ze graag aan tegen een goedkopere prijs. Maar hoe werkt het? Elk product wordt grondig geïnspecteerd op gebrekkigheden en het artikel krijgt vervolgens een gradatie. We kunnen helaas niet per product gedetailleerd vertellen wat er precies aan mankeert, maar we houden wel rekening mee met of het te gebruiken is. Alles staat duidelijk beschreven op de productpagina.
Ja dat kan onder dezelfde voorwaarden als elk ander product, maar er zijn een aantal uitzonderingen, lees altijd goed de productbeschrijving voordat je wat koopt. Tenzij je een tweedekans product hebt gekocht die te gebruiken is voor alleen de onderdelen. In dat geval is retourneren niet mogelijk helaas.

We helpen je graag!

Bij niolo helpen we je graag, neem gerust contact met ons op.


Contact

Addres: Weg en Bos 80e Berschenhoek

Let op! Er is geen afhaal-mogelijkheid of showroom.

Email: info@niolo.nl


Openingstijden klantenservice

Maandag - Vrijdag 9:00 tot 17:00

Zaterdag - Zondag - Gesloten